18
Mar

Artykuł z serii, pt. “EKSPERT RADZI” – W jaki sposób Klient może sprawdzić, czy okna zostały prawidłowo zamontowane.

Dzień dobry, tutaj ODC i nasz kolejny wpis z cyklu „ EKSPERT RADZI”.

W ostatnim wpisie, nasz ekspert – Krzysztof opowiedział o najczęściej popełnianych błędach przy montażu oraz podpowiedział, co zrobić, aby ich uniknąć. Wskazał także problemy jakie mogą się pojawić podczas dalszych prac wykończeniowych, jeśli zaniedba się określonych czynności zabezpieczających, a także jakie to niesie za sobą konsekwencje po zakończeniu prac – podczas użytkowania.

Dzisiaj Krzysztof podpowie, jak Klient może sprawdzić, czy okna zostały prawidłowo zamontowane.

Ekspert: Jedynym zadaniem Klienta w tym wypadku jest obserwowanie każdej nieprawidłowości występującej podczas użytkowania okien. Skrzydło okienne przy otwieraniu i zamykaniu nie może ocierać się o ramę. Jeśli dzieje się cokolwiek, co zaniepokoi Klienta, powinien niezwłocznie zgłosić problem do firmy, która wyświadczyła usługę montażową. Większość firm daje trzydziestodniową gwarancję na usługę, niektóre dają dłuższe. Warto o to zapytać przed podpisaniem umowy.

  • Co Klient może zrobić w przypadku, gdy usterka pojawi się później, np. po kilku miesiącach od wykonanej usługi?

Ekspert: Jak już wspomniałem, w takiej sytuacji kluczowa jest gwarancja. Im dłuższa, tym lepiej dla Klienta. My dajemy roczną gwarancję na wykonaną usługę montażową. Wystarczy zgłosić nam problem pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej. Po otrzymaniu zgłoszenia, nasz doradca kontaktuje się z Klientem i umawiamy się na konkretny termin. Każda zmiana/ usterka zgłoszona nam pisemnie do roku jest usuwana przez nas za darmo – nikt nie bierze za to od Klienta żadnych pieniędzy. To jest bardzo istotne, dlatego Klient, dokonując wyboru firmy, powinien zwrócić szczególną uwagę na te, które dają mu najdłuższą gwarancję.

To już wszystko na dzisiaj. W następnym wpisie nasz ekspert opowie nam o ciepłym montażu. Dowiemy się, jak wygląda prawidłowy montaż oraz jaki sposób montowania jest najbardziej ekonomiczny.

Pozdrawiamy 🙂