06
Lip

PROCES OBSŁUGI KLIENTA W ODC

 

Obsługa Klienta w ODC

W związku z tym, że są Państwo dla nas najważniejsi, w dzisiejszym wpisie przedstawimy pokrótce proces obsługi w naszym salonie, od pierwszej wizyty do montażu.

 

                                                Pierwsza wizyta – wywiad z Klientem

Klient określa swoje oczekiwania, my pozyskujemy jak najwięcej informacji dotyczących potrzeb Klienta, pytamy o dane techniczne pomieszczenia/budynku i doradzamy.

Wstępna wycena

Na podstawie zebranych informacji wykonujemy wstępną kalkulację, którą przedstawiamy Klientowi, czekamy na wstępną akceptację.

Wstępna akceptacja Klienta

Pomiary

Po akceptacji, umawiamy się z Klientem na pomiary. Dojeżdżamy na miejsce montażu, dokonujemy niezbędnych pomiarów. Na tym etapie dokładnie omawiamy szczegóły, sprawdzamy wszelkie możliwości i doradzamy najlepiej jak potrafimy.

Dobór produktu/produktów i rozwiązania

Podczas wizyty u Klienta, po dokonaniu niezbędnych pomiarów, wszystko dokładnie omawiamy z Klientem i dobieramy odpowiednie produkty. Prezentujemy również sposób montażu krok po kroku.

Weryfikacja oferty – wycena

Po dokonaniu pomiarów oraz wszelkich ustaleń z Klientem, weryfikujemy ofertę i dokonujemy wyceny.

Akceptacja wyceny przez Klienta

Podpisanie umowy

Umawiamy się z Klientem na spotkanie, raz jeszcze wspólnie wszystko sprawdzamy i omawiamy warunki umowy (pozostawiamy przy tym miejsce na negocjacje dotyczące rabatu 😉 ).

Płatność i zamówienie

Po dokonaniu płatności przez Klienta, składamy zamówienie u producenta.

Montaż

Po otrzymaniu zamówionych produktów, umawiamy się z Klientem na montaż w dogodnym dla niego terminie.

Zadowolony Klient 🙂